Sunday, November 10, 2013

Gratulerer med dagen ( Happy Birthday )

English Version
Good sunday to you all! Yesterday it was Thomas birthday, not his real birthday but we celebrated his other name Gabriel. I sat in the kitchen for 3 hours yesterday and made him a big cake with cream and strawberry, but unfortunately my sweet thomas managed to eat all the strawberries i wanted to put in the cake. I also bought him a present that i should give him for christmas, but i gave it earlier since i know he loves to play with cars and garage. Today we will just relax and watch tv and tomorrow he will go at the kindergarten again. Have a nice day all my dear readers!

Norsk Versjon
God søndag til dere alle! I går var det Thomas sin bursdag, ikke hans faktiske bursdag men vi feiret sin andre navn Gabriel. Jeg satt på kjøkkenet i 3 timer i går, og laget til han en stor kake med krem og jordbær, men dessverre min søte Thomas klarte å spise alle jordbærene jeg ønsket å sette i kaken. Jeg har også kjøpt til han et gave som jeg skulle gi til jul, men jeg ga han tidligere det siden jeg vet at han elsker å leke med biler og garasje. I dag skal vi bare slappe av og se på tv og i morgen skal han gå i barnehagen igjen. Ha en fin dag alle mine kjære lesere!



No comments:

Post a Comment