Tuesday, November 5, 2013

Hvem er jeg ? ( Who am I ? )

English Version
This is my first post and I will begin with a small description of who I am. I am a 24 year old girl and mother to a three year old boy named Thomas Gabriel, and we both live in Norway. In my spare time I love to take pictures of everything, and you're going to see lots of pictures of my son, he is my model. I also like to cook food and cakes, love to learn new recipes. I do not have a picture with me right now since there is no one who can photograph me, and you will have to wait if you want to see a picture of me, but I have old pictures of me that I can share them with you soon . My name is Mihaela by the way!

Norsk Versjon
Dette er mitt første innlegg, og jeg vil starte med en liten beskrivelse om hvem jeg er. Jeg er en 24 år gammel jente og mor til en tre år gammel gutt Thomas Gabriel, og vi begge bor i Norge. I fritiden min elsker jeg å ta bilder av alt, og dere kommer til å se masse bilder av sønnen min, han er min modell. Jeg liker også å lage mat og kaker, elsker å lære nye oppskriften. Jeg har ikke et bilde med meg akkurat nå siden det er ingen som kan fotografere meg, så du blir nødt til å vente hvis du ønsker å se et bilde av meg, men jeg har gamle bilder av meg som jeg kan dele dem med dere snart. Mitt navn er Mihaela

No comments:

Post a Comment