Thursday, November 7, 2013

Røde fisker ( Red Fish )

English Version
I took many pictures of my mother's fish, but this is the only one that I like and I want to share with you my readers. It was difficult to photograph the fish because they were not stationary, they just swam and swam and did not stop at all! It was frustrating for me. I love the red color and the beautiful tail that looks just like a mermaid tail. Never in my life have I taken care of fish, and I do not know anything about them! I just feed the fish and the rest, my mom will take care of.

Norsk Versjon
Jeg tok mange bilder av min mors fisker, men dette er den eneste som jeg liker og jeg ønsker å dele det med dere mine lesere. Det var vanskelig å fotografere fiskene fordi de ikke sto ikke i ro, de bare svømte og svømte og ville ikke stoppe i det hele tatt! Det var frustrerende for meg. Jeg elsker den røde fargen og den vakre halen som ser akkurat ut som en havfrue hale. Aldri i mitt liv har jeg tatt vare på fisker, og jeg vet ikke noe om dem! Jeg bare mater fiskene og resten tar min mor vare på.



No comments:

Post a Comment